sobota, 10 listopada 2018

Stylizacja

Witam serdecznie w ten piękny, słoneczny, jesienny wieczór!


Minęło milion lat od mojego ostatniego postu. Wczoraj weszłam na Stardoll tak na prawdę pierwszy raz od wielu, wielu miesięcy. Do tej pory przez ostatnie 3 lata logowałam się raz na jakiś czas, żeby nie stracić konta i na tym się kończyło. A teraz coś mnie naszło na ubieranki no to jestem znowu. Pewnie nie na długo, no ale i tak postanowiłam wam coś wrzucić. 

Przy okazji powiem wam, że Stardoll przez te ostatnie 3 lata chyba nic się nie zmienił, ale nie wiem czy to dobrze. Chyba jedyną większą zmianą jaką zauważyłam są totalne pustki, jakoś tak niedużo się dzieje. 

Dobra dosyć gadania. Przedstawiam wam moją dzisiejszą stylizację z udziałem spodni za SM z "Wild Candy"


Co sądzicie? W sumie nie wiem czym się inspirowałam, ale efekt jest chyba OK. 
Podzielcie się opiniami w komentarzach :D
Buziaczki, sharpey108 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznamy Twoją opinię na dany temat, więc będzie nam niezmiernie miło, gdy zostawisz komentarz :)