piątek, 31 lipca 2015

Fantazja

Witajcie!

Nazywam się Klaudia, a moja lalka nosi nick "WaverlyBoyle" i jestem pewna, że będzie mi się miło dla Was pisało. 

Jestem tu, aby zająć się działem "Fantazja". Polega on, na wyeksponowaniu prac najbardziej uzdolnionych artystów stardoll'a, jak i polecaniu Wam najnowszych trendów artystycznej strony domeny. Zawsze fascynowała mnie możliwość ukazywania siebie poprzez sztukę, która w tych czasach zwiększyła swoje pole manewru i zakres. Poprzez pasję musimy także śmiało pokazywać ile jesteśmy warci i jak bardzo potrafimy się zaangażować. 
Pamiętajcie, ten dział jest Naszym działem - tworzymy go razem! 

Możecie śmiało wysyłać swoje prace, zarówno graficzne, wykonane w Photoshop'ie, czy na Stardoll, lub w jakiejkolwiek innej formie! Dozwolone są przeróbki i poprawki - puśćmy wodze fantazji.





Na początek same przyjemności...

Zacznijmy od loterii, którą przygotowałam na dobry start. Wystarczy zaobserwować blog, skomentować jak najkreatywniej mój wpis i podpisać się pod swoją adnotacją. Wyniki ukażą się w następnym tygodniu. 

Do wygrania:


Kilka słów, których każdy potrzebuje...

Po pierwsze pamiętaj o tym, że inspiracje nie przychodzą, a budzą się w Tobie. 
Umiesz tworzyć, jesteś kreatywny, nie zaprzeczaj temu - choćby Twój zeszyt jest w jakimś stopniu dziełem. 
Twoim pięknym dziełem. Myślisz, że nie? 
Tak jak pisałam, sztuka, również i my, poszerza horyzonty wzdłuż i wszerz, ażeby każdy, najmniejszy artysta poczuł się kimś. 
"Najmniejszy", bo myśli, że taki jest. Nikt na tym świecie nie jest malutki, oprócz świata, a przecież on potrafi być żywy i kolorowy. 
Jak Ty.

Wiedz jednak, że nie wystarczy czegoś stworzyć 
- trzeba nauczyć się pielęgnować swoje pasje. 
Pomogę Ci, tylko chciej złapać mnie za rękę.


Na koniec początku taki zabawny cytacik;

"Well, it's not enough to have created something amazing, right? What if I just let my Martian Super-Society go to butt?"
-Glob



Szczęścia i inspiracji!

WaverlyBoyle
  

4 komentarze:

  1. Świetny post, wielu blog'om brakuje takich działów. Wiem, że na pewno dasz z siebie tu wszystko. Trzymam kciuki za Twoje pisanie. A co do fantazji póki co wstarzymam się z wysyłaniem prac ponieważ nie mam siły na cokolwiek ale podoba mi się pomysł na dział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne tło dałas do tej stylizacji. Podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może coś wyślę, jeśli będę miała pomysł, ale na razie zobaczę jak ten dział będzie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny dział! Powiem szczerze, pierwszy raz widzę taki pomysł na dział i jest bardzo mile zaskoczona. Swoim motywacyjnym tekstem rozbudziłaś we mnie wodze fantazji i wreszcie znów chwyciłam za ołówek (nie szkicowałam już ponad trzy miesiące). Jestem ciekawa następnych postów, będę śledzić uważnie. Pozdrawiam cieplutko,
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznamy Twoją opinię na dany temat, więc będzie nam niezmiernie miło, gdy zostawisz komentarz :)